lördag 10 januari 2009

Familjerätt - Öberg Heijne Advokatbyrå!


Bilden ovan är hämtat från Öberg & Heijne Advokatbyrå www.obergheijne.se
Anledningen till att jag gör lite reklam så här på inläggsplatsen är att jag fått några förfrågningar angående juristhjälp och då med inriktning på familjerättsliga frågor.
Säger det igen, Jernsaxen är ännu ingen registrerad officiell patientförening men kommer att bli det under våren 2009, då jag räknar med att ha fått ihop en fungerande interimsstyrelse. När sedan det är gjort så hoppas jag att vi kan knyta någon form av juridisk expertis till oss dit vi kan vända oss till både som förening och för dess medlemmar vid problem av olika slag. Vad frågemailen anbelangar så är de av rent familjerättslig art och jag har själv blivit rekommenderad denna Advokatbyrå som håller till i Stockholm. Det är vad jag kan hjälpa till med i skrivandets stund!
Vid datorn Peter Olofsson som samtidigt vill önska en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Kikar in med en önskan om god fortsättning på helgn.
    /Lallis

    SvaraRadera
  2. här gick att kommentera! tror du glömt att tillåta vanliga på andra=)

    nja jag har jämt ont i kroppen, men inget jag erkänner!!!
    hoppas att allt är bra med dig!
    trevlig helg!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Jag skriver nu anonymt efter dina rek. Tycker inte att det gör så mycket om någon skulle känna igen mig på min sida då jag inte tycker att jag skriver tokiga saker....Det är så många som bloggar och har flera dessutom!

    Vi bor inte på den ort jag uppgett på bloggen och jag är ledsen men jag känner inte igen bilden på dig eller på Lilla frun... Har försökt titta och se vart jag skulle kunnat träffat er eller genom vem vilka... Jag har inte en aning?

    Annars hade det varit lite trevligt med några man känner i riktiga livet som finns här i blogg världen... Ska däremot flytta till nämnd ort!
    Men om det är så att din vän vet vem jag är i alla fall och så...så gör det inget! Jag får ta det då i så fall...

    Stor kram Tildé

    SvaraRadera