onsdag 10 juni 2009

Jernsaxen - din "sjukvårdskontollinstans" på nätet!


Upprörd blir jag som vanligt, men inte förvånad! Först sjukvårdsupplysningen sedan avslöjande om bonusbetald "snabbhantering" vid läkarbesök, hoppas verkligen inte det visar sig att det finns en dold bonusagenda vid operationer!? Jernsaxen läser idag en artikel som finns att läsa i sin helhet på Dagens Nyheters Nätsida.
"På flera närakuter i Stockholm får läkarna 100 kronor extra per patient, om de hinner med många besök. Ett jourpass en lördag kan ge en snabb läkare cirka 3.000 kronor i bonus."
Läs artikel i sin helhet på:
Jernsaxen återkommer i ärendet, var så säker!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

  1. Hej nu tittar jag in här..Jag ville bara ge dig en lite länk som jag även lagt på min sida..Önska jag kunde hitta nått bra även om sinnets oro..Kram o ha en bra dag..
    http://medlem.spray.se/bettyboop1/newpage0.html

    SvaraRadera