fredag 12 juni 2009

Bloggförslag ifrån Jernsaxen!

Precis som nedan så tar jag tacksamt emot förslag på intressanta och läsvärda internetsidor, självfallet också på läsvärda bloggar om de berör Jernsaxens intresseområden, nedan presenterar jag en del av presentationstexten på en mycket läsvärd blogg:
http://www.omsorgsbloggen.blogspot.com/
Välkommen till en Blogg för personliga tankar om Äldreomsorg, Äldrevård, Hemtjänst och Funktionsnedsättningar.
"Tack för att du tar dig tid att läsa min blogg.Under hela mitt yrkesverksamma liv har jag varit intresserad av omsorgs- och äldrefrågor. Jag har också haft förmånen att som chef få arbeta inom dessa sektorer. I Omsorgsbloggen ger jag uttryck för sådant jag stött på eller funderat över. Jag publicerar ett inlägg i veckan och inläggen är mestadels oberoende av varandra.Kommentarer och synpunkter tas tacksamt emot."
Bloggen kommer ligga under rubriken "Intressanta bloggar"
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

  1. Hej Peter..

    Här kommer en sida som nog kan bli något bra med tiden...
    http://www.cancerskydd.nu/

    Annars är det bra med mig.. förutom att folk glor lite för mycket.. blir så trött...

    Kram Pys

    SvaraRadera