torsdag 15 juli 2010

"Har lite dåligt samvete..........!"




Som sagt, har lite "dåligt samvete" för att jag inte sköter om den här bloggen ordentligt, jag skriver mer på min andra blogg www.oumberligating.blogspot.com . Från början var det inte så, det var här på Jernsaxenbloggen jag lade ner min själ, men eftersom huvudämnet på denna blogg är sjukvård, rehab, medicinska nyheter mm och ämnet lite "tungt" och av naturliga skäl så blir det inte så många läsare. Vem vill vara sjuk? Blir ju den naturliga följdfrågan!
Fast när det händer något "nytt" så blir Jernsaxen/Oumberligatings läsare först med att läsa det på Svenska!
Smart Crutch kallas denna nya "kryckmodell", hur pass smart den är får framtiden utvisa, men jag gillar designen. Ännu ingen Svensk återförsäljare, om ingen dykt upp inom ett år så har jag bestämt mig för att börja sälja den om den håller den kvalitet som visas i deras reklam!
Ha en fin fortsatt sommar!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar