Visar inlägg med etikett Självmord. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Självmord. Visa alla inlägg

torsdag 10 december 2009

"Katastrof, inget annat går att säga.....!"


De nya sjukförsäkringsreglerna som innebär att tusentals sjuka utförsäkras vid årsskiftet leder till stor oro bland många sjuka. I vissa fall har det till och med gått så långt att folk valt att ta livet av sig. ”Jag har vid ett par tillfällen fått avskedsbrev”, berättar läkaren Jenny Fjell i en artikel i Dagens Nyheters Nätupplaga!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!